vineri, 17 iunie 2011

Bietul Dan


Untitled, originally uploaded by serni.

Citesc de o vreme cum prietenul nostru de o viață, Dan, se luptă cu kilogramele.
Dacă nu aș fi fost și eu acolo!
Dar am fost și norocul meu e că am scăpat din lagăr. Când zic lagăr, nu mă refer la România, ci la Închisoarea Kilogramelor. Au și ultima generație de aparate de tortură acolo, să nu vă vină a crede, boieri dumneavoastră care nu ați suferit vreodată de obezitate emoțională.

Plănuiam de mai demult să adun la un singur loc virtual experiențele mele de pe plaiuri olandeze cu cele culinare și acum e momentul potrivit.

În plus, pentru bietul Dan, am să mai scriu și ce am mai învățat eu de prin țara cașcavalului, ca să îi fac viața mai ușoară. Că altfel, cu creierul nămoloșit de lipsa de nutrienți, cum să mai scrie, săracul, și noi să ne bucurăm de munca lui?

Niciun comentariu: